שער כניסה מאלומיניום

גדרות אלומיניום

שער אלומיניום כניסה לבית

שער אלומיניום | מבחר דגמים לשערי אלומיניום איכותיים שישלימו את עיצוב הכניסה לבית.
שער הינו מוצר פעיל לכן הכנף מגיעה כיחידה אחת מרותכת.
ניתן להוסיף גם הכנה לאינטרקום הכוללת מנעול חשמלי וידית מעוצבת לבחירה.

  • קיט מושלם להרכבה עצמית עד הפרט האחרון.
  • תכנון השער מותאם למידות שלך.

אלומיניום הוא חומר הגלם המושלם לבניית שער כניסה: הוא אמין, איכותי, מעוצב ונוח. בנוסף, קל להרכיב אותו לבד ואפשר להזמין קיט שחוסך בהוצאות כדי לקבל אותו מהר וזריז עד הבית. עם כל היתרונות האלה, אין סיבה להשאיר את הכניסה לבית חשופה

היתרונות של שער כניסה מאלומיניום

שערי כניסה חשובים מאוד לכל בית פרטי. הם קובעים מה תהיה תחושת הביטחון האישי של בני המשפחה שלנו, עד כמה נרגיש מוגנים מפני פריצות ואפילו מה יהיה הערך של הנכס במעמד מכירה או השכרה. עם זאת, לא רבים מאיתנו יודעים על מה בדיוק להסתכל כאשר הם משווים בין סוגים שונים של שערים ומחפשים את הפתרון הנכון עבורם.

הדרך היחידה ללכת על בטוח היא לתת עדיפות לדגמים של שערי אלומיניום איכותיים ומעוצבים. אלומיניום הוא חומר גלם עמיד בפני קורוזיה ושחיקה, לכן הוא לא סובל מחלודה ולא סופג את פגעי הזמן והלחות. מעבר לכך, שער כניסה לבית מן הסוג הזה מתכתב גם עם סגנון עיצוב מודרני וגם עם המאפיינים של סגנון עיצוב כפרי, קלאסי וחם.

מבחר דגמים להשלמת העיצוב – מה מתאים לך?

הקטלוג החדש שכולל בתוכו שער כניסה מאלומיניום מאפשר לבחור אותו בהתאמה אישית. יש כיום מבחר דגמים לשערי אלומיניום איכותיים, שבעזרתם אפשר להשלים את עיצוב הכניסה לבית ולהבטיח אמינות גבוהה לשנים רבות.

התאמה אישית של השער מאפשרת לשלב אותו בכניסה לבית בלי להתפשר על הטעם וסדר העדיפויות. מבחינת העלויות, מומלץ לתת עדיפות לקיט של שער גינה שמיועד להרכבה עצמית. זה מוזיל משמעותית את העלויות ולא דורש שום סוג של ניסיון קודם, ידע טכני או ארגז כלים מיוחד. כמו כן, השער הוא מוצר פעיל ולכן הכנף מגיעה כיחידה אחת מרותכת.

כל הסיבות לבחור קיט להרכבה עצמית

קיט להרכבה עצמית מגיע עם כל האלמנטים עד הפרט האחרון. אפשר לתכנן את השער בהתאמה למידות הקיימות בחצר, בגינה או בכניסה וניתן גם למצוא קיט שמתאים עבור שער מדרגות למניעת הסגת גבול ופריצות. מעבר לכך, אפשר להוסיף הכנה לאינטרקום עם מנעול חשמלי וידית מעוצבת לבחירה תוך שמירה על מסגרת התקציב.

הדור הבא של שערים לחצר כבר מיוצר מאלומיניום כי זה חומר גלם זמין, נוח, אמין, משתלם ומעוצב. אלומיניום מאפשר לייצר מגוון רחב של שערים לבית פרטי וקל לעבוד איתו גם במהלך הרכבה עצמית. אם משלבים בין היתרונות של אלומיניום מבחינת המראה המתכתי לבין הערך המוסף שהוא מציע מבחינת עמידות, מקבלים תוצאה שמדגישה את היתרונות של קיט להרכבה עצמית.

דגשים לבחירת השער המתאים

הבעיה היחידה עלולה להיות היצע רחב מדי של שערים, שמונע מאיתנו להתמקד בדגמים הרלוונטיים אלינו. במקרים כאלה יש כמה דגשים שיכולים לסייע לנו לבחור את השער המתאים ועדיין לחסוך בהוצאות באמצעות קיט משתלם להרכבה עצמית:

  • מידות מדויקות – מאוד חשוב לקחת מידות מדויקות של השער, על מנת להבטיח שההזמנה תתאים לצרכים שלנו בשטח. את המידות אפשר לקחת לבד ואפשר גם להתייעץ עם בעלי מקצוע.
  • מילוי לעומת חדש – בעלי בתים פרטיים עם שער ישן יכולים לשדרג ולעצב אותו מחדש באמצעות מילוי אלומיניום. גם המילוי שומר על כל היתרונות של אלומיניום מבחינת המראה המרשים והעמידות הגבוהה, אבל הוא דורש תשתית קיימת. אז אם אין תשתית בכלל או אם מדובר על בית חדש, עדיף להזמין קיט שכולל את כל האלמנטים המתאימים.
  • עיצוב – שער כניסה קובע את הרושם הראשוני שמקבלים האורחים והמשפחה שלנו. בנוסף, הוא משפיע על העיצוב של כל הבית ונותן את הטון לסגנון הרצוי. בשביל שהשער ייראה טוב, רצוי לתת עדיפות לאלומיניום ולאחר מכן לבחור את העיצוב הספציפי לפי גוון או מרווחים בין השלבים.
  • איטום ופרטיות – המטרה של תכנון השער היא גם להביא בחשבון את ההשפעה שלו על תחושת הפרטיות ועל האיטום. חלקנו מעדיפים שהשער יהיה אטום לחלוטין על מנת שהעוברים ושבים לא יצליחו לראות מה קורה בתוך החצר או הגינה, בעוד אחרים מחפשים שערים עם מרווחים גדולים יותר בין השלבים ועל מנת להשיג מראה מאוורר ותחושה מרווחת.

שער כהשקעה משתלמת – בעיקר אם הוא עשוי אלומיניום

אלומיניום לא דורש שום סוג של תחזוקה וקל לנקות אותו. הוא לא סופג את פגעי הזמן כמו העץ, לא חשוף לנזקים של חרקים ולא צריך לצבוע אותו בלכה. גם אם השער מתלכלך או במידה ומעוניינים לנקות אותו אחרי חורף סוער, אפשר רק להעביר עליו מטלית לחה ולהחזיר לו מיידית את המראה המתכתי והמרשים.

שער עשוי אלומיניום הוא ללא ספק השקעה משתלמת עבור בעלי בתים פרטיים. בטווח הקצר, הוא עוזר לנו לחסוך בהוצאות אם מזמינים אותו בקיט להרכבה עצמית. בטווח הארוך, הוא מונע את הצורך להחליף את כל הכניסה לבית ולהשקיע מאות אלפי שקלים בשיפוץ. בשביל להצטרף לרשימת הלקוחות המרוצים שכבר נהנים מכל היתרונות של אלומיניום, רק צריך למצוא את השער שמתאים לכניסה שלנו.

קיט להרכבה עצמית בשיטת עשה זאת בעצמך

בסופו של דבר, שיטת עשה זאת בעצמך הופכת כל אחד ואחת מאיתנו למומחים. הקיט מגיע עם הוראות ברורות, עם כל החלקים ולפי מידות. אם צריכים עזרה, אפשר לבקש אותה מחברים או משפחה.

קיט להרכבה עצמית בשיטת עשה זאת בעצמך מפתיע את הלקוחות שמזמינים אותו: הוא הרבה יותר פשוט לשימוש מכפי שנהוג לחשוב ובזכות האלומיניום הוא גם מחזיר מהר את ההשקעה. בגלל שאף פעם לא מאוחר לשפר את איכות החיים, רק צריך לתאם הזמנה של שער כניסה מאלומיניום ולקבל אותו עד פתח הבית.

אנשים שאלו על שער כניסה מאלומיניום

לא, אנחנו מבינים ששער הוא מוצר ש"עובד" נטרק ונסגר ולכן הוא מיוצר בצורה חזקה עם ריתוכים

כן, במקרה שיש לכם אינטרקום אנחנו ניתן לכם לבחור את הידית והמנעול יהיה מיועד לכך

אני נספק לך עמודים תומכים מברזל מגולוון 80*80 נתקין אותם ע"י ברגים או ביציקת בטון ולאחר מכן נרכיב את השער

פתח צ'אט
💬 צריך עזרה?
שלום👋
איך אוכל לעזור לך?