גדר אלומיניום דמוי עץ

גדר אלומיניום דמוי עץ

גדר דמוי עץ מורכבת מרוחב לוחות שווים הניתנים לבחירתך 4 ס"מ/ 7ס"מ / 9 ס"מ.

  • קיט מושלם להרכבה עצמית עד הפרט האחרון.
  • תכנון הגדר מותאם למידות שלך ומחולק לשדות שווים.
  • הגדר זהה משני הצדדים.

איך משלבים בין היתרונות של אלומיניום מבחינת עמידות גבוהה ומחיר משתלם לבין הערך האסתטי של עץ יוקרתי? פשוט בוחרים דגם מתאים להרכבה עצמית ועל הדרך גם חוסכים בהוצאות מיותרות. הנה המדריך המלא לשדרוג של הגינה, החצר או הכניסה לבית

עשה זאת בעצמך

השיטה של עשה זאת בעצמך היא ללא ספק הדרך הכי טובה לחסוך בהוצאות בלי להתפשר על האיכות והעמידות של פתרונות קירוי, גידור והצללה. כיום ברור שהרכבה עצמית היא זולה יותר ושניתן להשיג עד פתח הבית ערכה מושלמת עם כל החלקים הרלוונטיים. אין צורך בידע מוקדם, בניסיון מקצועי או ברקע טכני על מנת להרכיב את הגדר לבד לגמרי ולהרוויח מכל העולמות.

יש הרבה יתרונות של גדר אלומיניום בשילוב לוחות ואת כולם ניתן לראות בצורה ברורה באמצעות השיטה של "עשה זאת בעצמך". מעבר לכך, הדור הבא של גדר אלומיניום בשילוב זכוכית כבר מצליח לשלב בין ערך מוסף פונקציונאלי ואסתטי: הוא גם נראה מעולה וגם עמיד לשנים רבות.

סוגי הגדרות שניתן לקבל מ-בודי איי

הקטלוג של בודי איי הוא מה שחיכית לו על מנת להשוות בין דגמים שונים של גדרות אלומיניום ופתרונות גידור אקסקלוסיביים:

  • גדר אלומיניום קלאסית
  • גדר אלומיניום עם לוחות
  • גדר אלומיניום דמוי עץ
  • דגם ויז'ן: גדר שמורכבת משני לוחות ברוחב 9 ס"מ ולוח ברוחב 2 ס"מ עם ציפוי אנודייז
  • דגם הייטק: גדר עם מסגרת שמורכבת מלוחות 2 ס"מ עם מרווח בהתאמה אישית (1, 1.5 או 2 ס"מ)
  • גדר אטומה בשילוב זכוכית חלבית/שקופה עם לוחות 9 מ"מ

הרכבה עצמית זולה יותר, זו עובדה!

השיטה של גדרות אלומיניום עשה זאת בעצמך משתלמת כי היא זולה יותר. מדובר בעובדה שקשה מאוד להתווכח עליה, בין אם בונים גדרות אלומיניום לבריכה פרטית ובין אם מעדיפים להשתמש בגדר כפתרון אבטחה לשמירה על פרטיות בבית פרטי.

מעבר לכך, הדור החדש של גדרות אלומיניום זולים מצליח להיות איכותי. בזכות השיטה של עשה זאת בעצמך, כבר לא חייבים להתפשר על איכות חומרי הגלם. החיסכון בא לידי ביטוי בכך שלא משלמים על בעלי מקצוע, לכן מרוויחים את אותם יתרונות של הגדר מבחינת חוזק, נוחות התחזוקה, מראה אלגנטי והשבחת ערך הנכס.

גדר אלומיניום לגינה או לבריכה

לא כדאי לבעלי גינות או בריכות לוותר על היתרונות של גדר אלומיניום הייטק או גדר אלומיניום דמוי עץ בהתאמה אישית. ברמה היום יומית, הגדר מונעת הסגת גבול ואף מגנה מפני חלילה נפילה של ילדים או אורחים אל הבריכה. מבחינה אסתטית, הגדר משדרגת את חלל החוץ ומאפשרת לעצב מחדש את הבית – בלי להיכנס לשיפוץ יקר ומסורבל.

גדרות אלומיניום בשילוב זכוכית

בזכות הקיט להרכבה עצמית, גם לך יש הזדמנות להוסיף גדר אלומיניום דמוי עץ לחצר או לגינה בלי לחרוג מהתקציב. כמו כן, אי אפשר לדבר על הבדלים בין סוגים שונים של גדרות אלומיניום לגינה בלי להזכיר את השילוב המושלם עם הזכוכית. כל מעצב פנים או אדריכל יודעים שהאלומיניום מתכתב הכי טוב עם זכוכית, כדי להשיג סגנון עיצוב מודרני שאין לו מתחרים.

אנשים שאלו על גדר אלומיניום דמוי עץ

המחיר תלוי בכמות ומעל 15 מ"ר תינתן הנחה נוספת

בשנתיים הארונות נהיה ביקוש גדול מאד לגדרות דמוי עץ

כן, הגדר זהה ומתאים גם בין שכנים

פתח צ'אט
💬 צריך עזרה?
שלום👋
איך אוכל לעזור לך?