גדר אלומיניום דגם ויז'ן

גדר אלומיניום 2 צבעים דגם ויז'ן

גדר אלומיניום דגם ויז'ן

גדר ויז'ן הינה גדר אטומה הנותנת תחושה של גדר עם מרווחים, המורכבת משני לוחות של רוחב 9 ס"מ ולוח ברוחב 2 ס"מ בצבע אלומיניום טבעי בציפוי אנודייז.

  • קיט מושלם להרכבה עצמית עד הפרט האחרון.
  • תכנון הגדר מותאם למידות שלך ומחולק לשדות שווים.
  • גדר זהה משני הצדדים.

גדר אלומיניום אטומה דגם ויז'ן

דגם ויז'ן מיוצר מאלומיניום ומאפשר לבנות גדר אטומה עם תחושה של מרווחים. כמו כן, הוא זמין בקיט משתלם להרכבה עצמית

גדרות אלומיניום עשה זאת בעצמך

גדר אלומיניום אטומה דגם ויז'ן היא הדוגמא הכי טובה ליתרונות של שיטת "עשה זאת בעצמך". בין אם בוחרים גדר אלומיניום דגם ויז'ן במראה מודרני או גדר אלומיניום דמוי עץ בעיצוב קלאסי, אין ספק שהקיט להרכבה עצמית חוסך בהוצאות. חוץ מזה, קיט להרכבה עצמית עובד הכי טוב עם גדרות אלומיניום כי ממילא מדובר על חומר גלם שקל לעבוד איתו.

באמצעות גדרות אלומיניום עשה זאת בעצמך כל אחד ואחת מאיתנו יכולים לחסוך בהוצאות. אלו לא רק גדרות אלומיניום זולים אלא גם פתרון פרקטי ומיידי. אם בוחרים גדרות אלומיניום להרכבה עצמית ומקבלים אותן מהר, משפרים מיידית את איכות החיים ותחושת הביטחון.

בנוסף, אפשר לשלב גדר אלומיניום דגם ויז'ן לאיטום ופרטיות בתחושה של גדר עם מרווחים. עכשיו, רק נותר לבחור בין גדר אלומיניום הייטק לבין גדרות אלומיניום לגינה לפי מידות וטעם מועדף.

אנשים שאלו על גדר מדגם ויז'ן

היתרון הגדול ביותר הוא שזו גדר עם 2 צבעים שניתן לעשות רק בשיטה מודולרית והיא נותנת תחושה של גדר פתוחה ואווירירת אך היא גדר אטומה, גדר אטומה מעניקה בידוד לעוברי אורח הנמצאים באזור

הפרופיל צבוע "אנודייז" שזה בעצם ציפוי למניעת קורוזיה

ניתן לראות באתר וכמובן יש לנו אולם תצוגה הכי גדול בארץ ברחוב אברהם שביט 3 ראשל"צ (מתחם לב שורק) אולם 38

פתח צ'אט
💬 צריך עזרה?
שלום👋
איך אוכל לעזור לך?